25 November 2012

BlogList FirDauSy CiLiKkU

Assalamualaikum....

BlogList FirDauSy CiLiKkU ini ditubuhkan adalah bertujuan untuk menyenaraikan semua blog yang aku dah follow dan yang follow aku. So, senanglah sikit aku nak buat blog walking. Aku ni kan liat sikit nak buat blog walking update nak terjah malas. Bila aku buat bloglist ini jadinya rajinla sikit aku nak terjah-terjah blognih.

Jadinya, sesiapa yang aku belum follow dan ingin di follow, bolehlah drop komen sambil-sambil tu jangan lupa pulak nak letak link. Bila aku follow korang, secara otomatiknya blog korang akan aku masukkan kat dalam bloglist ni.

Kalau korang rasa korang tak nak di follow tapi nak juga tersenarai dalam bloglist aku nih, letak jelah link korang dalam komen ek. #eleh tak mungkinlah korang tak nak orang follow blog korang, akupun kalau boleh nak korang follow blog aku gak. Betul tak.. betulkan??? Hehehe guraujer.. tiada paksaan sila-silalah komen ye..

Tapi, yang paling penting, korang kenalah sentiasa update blog korang ek. Pada mana-mana blog yang dah melebihi 3-4 bulan tidak dikemaskini, secara otomatik, blog anda akan di keluarkan dan akan di unfollow oleh aku. Bukannya apa, aku nak bagi peluang pada blogger-blogger lain. 


Sebelum aku terlupa, aku senaraikan setiap blog ikut abjad pada nama blog korang, andai aku tertinggal sila maklumkan pada aku. Tapi jika aku terlewat masukkan or lambat balas komen, korang ampunkanlah aku yer.. sebagai ummi yang bekerja memang gak sibuk sikit nak luangkan masa aku untuk blog. Tapi bila aku dah mengadap blog berjam-jam baru aku berhenti sampai kena perli, "harini nak makan labtop masak tomyam ke masak sup" hehehe... itu tandanya aku wajib berhenti mengadap blogni.

selamat berblogging..       Wassalammu...


Nota: mmm.. nak mintak follow blog ini sekali boleh tak? hehehe



#Aku tau aku bukanlah blogger aktif dan terkenal macam blogger-blogger terkemuka yang ada di dunia dan Malaysia. Bloglist ni aku buat hanya untuk kemudahan aku dan untuk melapangkan blog aku yang dah sedia semak tu. So, ini ajelah caranya untuk aku buat blogwalking dengan mudah tanpa gangguan dan kerisauan mana nak update blog lagi, mana nak buat terjahhan lagi kan......




5 comments:

Firdausy CiLiKku said...

Ada pulak yang tak dapat nak letak URL,
akan ku letak disini untuk sementara

http://whenicallmynameshikin.blogspot.com


belogisam said...

tq,, visit me

NURUL FILZAH said...

terima kasih admin. Salam perkenalan. Rajin blogwalking kalau ada masa lapang.

yana M said...

dah follow dan jadi peminat tegar blog ohsem nih..nak sain pless..hahah...jalan2 blog yana plak..
http://liyanayani.blogspot.com

yana M said...

kat mana button follow?..x der pon